zondag 28 augustus 2016

Een winterse "Just knot it"

We maakten al een "just knot it" maar daar er zoveel mogelijkheden zijn met het patroon maakte ik een 2de versie. De zomer is bijna voorbij dus dacht ik aan een meer herfst/winterachtige versie. Dus ik tekende er mouwen bij, het knopenpad verlengde ik zodat de rug gesloten is. Maar dit was moeilijker dan ik eerst dacht . Er kwam wel wat losttorn werk bij te pas :(
Maar ik en uiteindelijk blij met het resultaat en de dochter ook :) .

 










 



 


Stof: Fairly Tailors Atelier Brunette
 



 

10 opmerkingen:

Hutsepruts zei

Ongelofelijk mooi. Ik ben hier meteen verliefd op!

Zoë Van Den Heuvel zei

Super bedacht! Heel mooi!

crea Shars zei

Super bedacht de mouwen eraan. Hoe heb je dat gedaan? Want dat idee van je ga ik pikken ;)

crea Shars zei

Super bedacht de mouwen eraan. Hoe heb je dat gedaan? Want dat idee van je ga ik pikken ;)

MaZella zei

Zelf mouwen getekend? Chapeau!
Ik zóu dit patroon kopen indien dit erbij zat

molemieke zei

Heel erg mooi! Knap om er een herfst versie van te maken lijkt me inderdaad niet gemakkelijk.

Unknown zei

Amai, wat een mooie jurk is me dat zeg!!! ♥

Just Delphine zei

amai die is goed gelukt en echt proficiat, ik zou gewoon niet eens weten hoe ik daar aan moet beginnen!

Finnelieke zei

Bedankt voor de leuke reacties

LOLA zei

Wauw, superleuke jurk!