zondag 28 augustus 2016

Een winterse "Just knot it"

We maakten al een "just knot it" maar daar er zoveel mogelijkheden zijn met het patroon maakte ik een 2de versie. De zomer is bijna voorbij dus dacht ik aan een meer herfst/winterachtige versie. Dus ik tekende er mouwen bij, het knopenpad verlengde ik zodat de rug gesloten is. Maar dit was moeilijker dan ik eerst dacht . Er kwam wel wat losttorn werk bij te pas :(
Maar ik en uiteindelijk blij met het resultaat en de dochter ook :) .

 










 



 


Stof: Fairly Tailors Atelier Brunette
 



 

8 opmerkingen:

omatof 05 zei

Één woord.....PRACHTIG..... ook de kleurencombinatie!

MaZella zei

Wadde? Tekende jij zelf mouwen?! Chapeau! Dit vind ik geweldig.
Mochten er mouwen bij het patroon zitten dan kocht ik het ook.

Finnelieke zei

Ik nam mouwen van een ander patroon en paste deze wat aan :)

CreativEls zei

Mooi !

Petiteboutdechou zei

Oh, hele mooie versie 😍

Barbara zei

Waauw, dat is mooi gedaan zeg!! Zo origineel en leuk bedacht! En mooie stofjes ook! Zo schattig met jouw dochtertje erin ;-)

Unknown zei

Prachtig!

Unknown zei

Prachtig!