dinsdag 16 augustus 2016

Tinny Dress

Dit is een van mijn favoriete patroontjes,  na verschillende versies in katoen ben ik eens aan de slag gegaan om dit in tricot te maken.  Ik nam een maatje kleiner dat normaal en verlengde het patroon een beetje. Ik ging voor een versie met de aangeknipte kapmouwen, zonder kraag en de plooirok.
We hadden nog genoeg stof over dus maakte we ook een Tshirt voor de grote broer.

Heb veel complimenten gekregen over dit kleedje. Er was zelfs een dame in de winkel die was komen vragen waar ik het gekocht had want vond het mooi voor haar dochter :)

Stofje is van mon depot ( Lily Balou)  maar niet meer te krijgen
Patroon Straight Grain

 






 



3 opmerkingen:

Unknown zei

Ook mijn favoriete patroon maar ik probeerde het nog nooit in tricot! Ik weet wat te doen ;-)

Unknown zei

Waaaw, wat een mooie Tinny! Ik durfde hem zelf niet in tricot te maken, maar dat moet ik precies toch een proberen ;-) Echt prachtig! <3

Sew Cucio zei

Goed idee, mooi!