woensdag 31 augustus 2016

De boekentassen

Het 1ste leerjaar daar hoort een nieuwe boekentas , pennenzak en zwem- turnzak bij.  Finn had op het einde van  de 3de kleuterklas beslist mama moest zijn nieuw boekentas maken. OMG daar moest it toch even over nadenken zouden we hier wel aan beginnen. Finn kwam met de oplossing mama je maakt eerst een boekentas voor mijn zus die binnenkort ook naar school moet. Want dan kan je al wat oefenen en de eerste is nooit de beste . Ok ik begon aan mijn opdracht . Zoeken op internet naar het geschikte motel en patroon . We hadden het gevonden  Mind the whale. Met een duidelijke werkbeschrijving dat ging ik zeker nodig hebben.  Dus we begonnen met veel moed en vooral geduld. Dit is een project waar je best op tijd aan begint en dat je af en toe een paar dagen moet laten rusten, het is zeker niet voor een beginner. Na wel wat gevloek en af en toe wat lostornwerk zijn we erin geslaagd. Blij met het resultaat maar per boekentas heb ik ongeveer een +-12 uur knip en naaiwerk gehad. Ik maakte er dan ook nog een pennenzak en turn-zwemzak bij. Voor de pennenzak gebruikte ik het patroon van oon. Turn- zwemzak is eigen creatie.
 

 


 



 













Alle stoffen Stich en co



1 opmerking:

Lunatiek zei

Amai, heel knap gedaan!! Hier mag je trots op zijn!!